Poszukiwanie młodzieżowego stylu

Nikogo nie dziwi rosnąca pozycja młodych ludzi na rynkach konsumenckich. Dzisiaj to młodzi w wieku dwudziestu lat otrzymują posadę, która umożliwia im zaciągnięcie kredytu na kupno mieszkania, samochodu czy remont dotychczasowego domu. Wszystko to sprawia, że zniknęli z salonów operatorów komórkowych młodzi ludzie ze swoimi dziadkami, którzy podpisywali umowy na swoje nazwiska. Młodzi ludzie stają się równoprawnymi klientami i bardzo chętnie korzystają z bankowych pożyczek, by umiejętnie nie tylko nabywać gadżety jak telefony czy laptopy, ale także w celu kupienia mieszkania a następnie jego urządzenia. Meble oferowane tym młodym klientom muszą być całkowicie inne niż te, które jeszcze dekadę temu z powodzeniem sprzedawała niemal każda większa firma meblarska na świecie. Dzisiaj nikt nie ma wątpliwości, że absolutnie najważniejsze staje się poprawianie własnego stylu i jego unowocześnianie – przyszłość należeć będzie bowiem do młodych ludzi, którzy już dzisiaj głosują swoimi portfelami. Te firmy, które nie są do dzisiaj w stanie umiejętnie zawalczyć o młodych odbiorców i nie oferują im nowoczesnych i modernistycznych mebli, mają coraz mniejsze pole manewru. Starsi ludzie nie tylko coraz rzadziej zmieniają mieszkania czy remontują swoje aktualne lokale, także oni mają trochę dość formy retro.