Nikogo nie dziwi rosnąca pozycja młodych ludzi na rynkach konsumenckich. Dzisiaj to młodzi w wieku dwudziestu lat otrzymują posadę, która umożliwia im zaciągnięcie kredytu na kupno mieszkania, samochodu czy remont dotychczasowego domu. Wszystko to sprawia, że zniknęli z salonów operatorów komórkowych młodzi ludzie ze swoimi dziadkami, którzy podpisywali umowy na swoje nazwiska. Młodzi ludzie stają się równoprawnymi klientami i bardzo chętnie korzystają z bankowych pożyczek, by umiejętnie nie tylko nabywać gadżety jak telefony czy laptopy, ale także w celu kupienia mieszkania a następnie jego urządzenia. Meble oferowane tym młodym klientom muszą być całkowicie inne niż te, które jeszcze dekadę temu z powodzeniem sprzedawała niemal każda większa firma meblarska na świecie. Dzisiaj nikt nie ma wątpliwości, że absolutnie najważniejsze staje się poprawianie własnego stylu i jego unowocześnianie – przyszłość należeć będzie bowiem do młodych ludzi, którzy już dzisiaj głosują swoimi portfelami. Te firmy, które nie są do dzisiaj w stanie umiejętnie zawalczyć o młodych odbiorców i nie oferują im nowoczesnych i modernistycznych mebli, mają coraz mniejsze pole manewru. Starsi ludzie nie tylko coraz rzadziej zmieniają mieszkania czy remontują swoje aktualne lokale, także oni mają trochę dość formy retro.
Dodaj komentarz Anuluj pisanie odpowiedzi
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Ostatnio dodane
P | W | Ś | C | P | S | N |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | ||||||
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 |
Leave a Reply