Wyróżnienie swojej firmy na tle konkurencji stało się tak naprawdę dominującym trendem stosunkowo niedawno i przez wiele lat rozwoju przemysłu meblarskiego czy telefonicznego, oferowane modele mebli czy telefonów nie różniły się od siebie zewnętrznie ani o centymetr, chociaż wewnątrz różne marki promowały całkowicie inne rozwiązania. Dopiero z czasem pojawiło się wśród projektantów przekonanie, że nadanie meblom czy sprzętom elektronicznym nietuzinkowego wylądu może jedynie pomóc w ich skutecznej sprzedaży. I tak zaczęły pojawiać się pierwsze stoły i fotele wyraźnie odróżniające się formą i kolorystyką od całej dostępnej w owym czasie na rynku ofercie. Dzisiaj meble poszczególnych firm różnią się od siebie znacznie i każda marka stara się zachować pewne wyraziste elementy, które kojarzą się z jej produktami. Jedne adresują swoje meble przede wszystkim do młodych i demograficznie dość samotnych acz zamożnych ludzi, którzy wybierają minimalistyczne meble z dużą ilością szkła i metalu. W swoich mieszkaniach preferują natomiast sporo przestrzeni podkreślonej przez jasne drewniane panele podłogowe i duże okna wpuszczające wszędzie ogromną ilość naturalnego światła. Wyczucie tych trendów i podążanie za potrzebami tych nowych grup klientów to szalenie ważny element strategicznego zarządzania firmą meblarską.
Dodaj komentarz Anuluj pisanie odpowiedzi
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Ostatnio dodane
P | W | Ś | C | P | S | N |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | ||||||
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 |
Leave a Reply