Nikogo nie dziwi dzisiaj stopniowa zmiana trendów na rynkach meblarskich. Wynika to z faktu pojawienia się całkowicie nowej grupy klientów – młodych, którzy dopiero zaczynają samodzielne życie i karierę zawodową, ale dzięki kredytom z banku mogą pozwolić sobie najpierw na kupno mieszkania a następnie na urządzenie go zgodnie ze swoimi długoletnimi pragnieniami. Wszystko to sprawia, że salony meblowe przeżywają prawdziwy najazd klientów na tyle młodych, by sprawdzone przez lata rozwiązania stylistyczne nie były w stanie absolutnie ich do siebie przekonać. Dlatego dla przetrwania meblarskiej marki bardzo ważne stało się umiejętne przedstawienie się jako na tyle nowoczesnej, by znaleźć złoty środek pomiędzy modernistycznymi formami a tym, co w meblach najbardziej sprawdzone i skuteczne mimo zmieniających się trendów. Pomysłowość projektantów jest dzisiaj bardzo imponująca, co da się zauważyć chociażby w innowacyjnych mechanizmach zatrzaskowych czy hamulcowych zastosowanych w meblach kuchennych. Dzisiejsze meble coraz częściej projektowane są tak, by spełniać w miarę możliwości więcej niż jedną rolę. Jednocześnie młodzi klienci zdecydowanie chętniej wydają pieniądze na marki, które prezentują się na tyle wyraziście, by nawet laik zauważył w nich pewną nutę wyjątkowości, firmy nie przesadzają więc z odważną estetyką.
Dodaj komentarz Anuluj pisanie odpowiedzi
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Ostatnio dodane
P | W | Ś | C | P | S | N |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | ||||||
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 |
Leave a Reply